check
הדוח השנתי של המרכז לחינוך משפטי קליני לשנה"ל תשפ"ג | המרכז לחינוך משפטי קליני

Table of Contents

הדוח השנתי של המרכז לחינוך משפטי קליני לשנה"ל תשפ"ג

clinic2

המרכז הקליני שמח לשתף את הדוח השנתי המסכם את פעילותו של המרכז הקליני בשנה"ל תשפ"ג.

גם השנה המשכנו את הפעילות הנרחבת שלנו לקידום ומימוש זכויות אדם, לחינוך סטודנטים/ות למשפטים לאחריות חברתית ומימוש זכויות של הפונים/ות שלנו!

במהלך השנה האחרונה תשע הקליניקות של המרכז טיפלו ב- 1007 פניות, מתוכן 67 תיקים נוהלו בבתי משפט. בנוסף, סייעו הסטודנטים והסטודנטיות בייצוג ב-100 תיקים פליליים של הסניגוריה הציבורית. לצד התיקים הפרטניים, קידם המרכז 51 סוגיות העוסקות בשינוי מדיניות. בנוסף, העביר המרכז 116 הרצאות במסגרת סדנאות חוק ומשפט (ובכלל זה דיני רחוב) והקלינאים/ות השתתפו ב-27 כנסים ופאנלים שונים.

זה המקום להודות לעורכי הדין מנחי/ות הקליניקות, למנחים/ות האקדמיים/ות של הקליניקות וכמובן לסטודנטים ולסטודנטיות של המרכז הקליני.  

פירוט על היקפי הפעילות, ניתן לראות בדוח השנתי של המרכז הקליני לשנה"ל תשפ"ג. הדוח מחולק באופן הבא: מידע כללי על פעילות המרכז; התייחסות לפעילותה של כל קליניקה ופירוט על פעילות המרכז הקליני בתקשורת.

חשוב לציין שלקראת סיום כתיבת הדוח פרצה מלחמת "חרבות ברזל" ושינתה את חיינו. קשה להביע במילים את הקושי והמורכבות שהמלחמה הזו הביאה איתה, ועוד נישא עמנו לשנים שיבואו. המרכז הקליני מבקש להביע צער ותנחומים לכל אלו שאיבדו את היקר מכל ולהביע תקווה לימים טובים יותר אשר יבואו עלינו במהרה.